Min stora last

Varje sommar återkommer den.

En oändlig lust att konsumera.

Överallt lockas det och jag kan inte stå emot mataffärens förförande erbjudanden om 3 för 99 trots att jag har massor hemma redan.Jag köper och ger mig hän. Som en alkis som kastar sig över alkohol med samma glädje oavsett om det är dyr champagne eller fulsprit. Jag struntar i sorten, det är bara ruset jag vill åt. Och frustrationen jag känner när det är över vet ingen gräns, då vill jag bara ha nästa dos verklighetsflykt.

Vad jag svamlar om?

image

Pocketböcker såklart!

Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. I hear ya.

    Svara
  2. Åhgud så jag känner igen mig. Väntar just nu på 4 pocketar från CDON.com…

    Svara
  1. När jag blir stor « Argbuggen

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

