Bloggbugg deluxe

För ett tag sedan testade jag att blogga på mama, mest för att försöka hitta ett sammanhang för min blogg (har saknat det lite sedan jag slutade blogga på blogg.se) och även för att hitta nya bloggar att läsa. Jag slutade dock rätt snabbt eftersom jag hela tiden råkade ut för diverse buggar.

Ibland syntes inte mina senast publicerade blogginlägg och andra gånger försvann inlägg jag hade sparat som utkast.  Jag saknade också en del funktioner som t ex besökstatistik så jag tröttnade helt enkelt.

Däremot hittade jag en hel del nya bloggar som jag har börjat följa och det vill jag förstås fortsätta med. Tyvärr verkar bloggforumet på mama just nu genomgå nån slags buggorgie. Igår kunde jag inte läsa ett enda blogginlägg eftersom alla bloggar såg ut att vara oformaterad kod och idag är detta det enda man ser oavsett vilken länk man klickar på.

hur gick det till?

Dessutom finns inget sätt att rapportera buggar på sajten. Tycker fortfarande tanken med ett forum för ”mammabloggar” är bra men det kanske hade behövts testas innan man körde live?

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Jag tyckte också det lät som en bra idé med många mammabloggar på samma ställe. Vad synd att det inte fungerade.

    Sv: Vi är jättenöjda med klinkerplattorna, vi var först inne på de mörkaste men valde sedan den mellangrå.

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

