En grymt skön helg

Såna borde man ha fler av. (Fast jag har lite ångest över att jag inte har sprungit nåt på tre hela dar!)

Lördagen spenderades med sol och bad på den lilla stranden i närheten av vårt hus. Molly har varit lite förkyld så det var bara jag och Lea, lugnt och skönt med andra ord, men jag brände mig så att jag såg ut som en hummer till min vita klänning senare på kvällen.

flipflopväder och knallrosa naglar

På kvällen mötte jag upp ett anta fina tjejer för sex-and-the-city-kväll (aka en ursäkt för att få ha på sig snygga skor). Det var ett lite försenat födelsedagsfirande för mig som fyllde 30-nånting i måndags. Jag måste bara rekommendera Ramblas (trots lång väntetid på maten) för grymt goda och billiga tapas. Jag åt bland annat gambas al ajillo, patatas con aioli, albondigas och en massa annat smaskigt, mycket vitlök blev det. Det var så mycket vitlök att jag kände själv hur jag stank ha ha, tur att man inte behöver ragga!

    

Efter mat och prat gick jag och några av tjejerna vidare till Gerdas (som var smockfullt!) drack drinkar, tittade på folk, pratade 33-årskris, spanade in Peter Jihde och hade det allmänt trevligt. En härlig kväll helt enkelt!

Dagen idag har jag mest lullat runt. Sov till 10, gick upp, åt frunch, oljade in lite utemöbler, twitterdebatterade spermadonationer, fikade glass och jordgubbar med svärisarna, grillade kalkon och drack rosé.

Man kan ha det sämre

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

