Impulsshoppat!

På lunchen skulle jag gå till Åhléns för att köpa mig ett nagellack. Den färg jag ville ha fanns inte så det blev ett besök på Mixit här i Sumpan istället. Det visade sig att de har tokrea just nu och vips hade jag inhandlat en alldeles underbar vit sommarklänning från Twist and Tango, till det överkomliga priset av 350 kr. Den som säger att man inte blir lycklig av att shoppa har förmodligen aldrig gjort ett riktigt fynd.

fina sommarklänningen

Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Med lite tanke sedan jag såg den sist så vill ju jag också ha sån! Ordentligt fyndat.

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

