Bootcamp-flopp

Skulle ju testa på Nordic Military Training igår och hade verkligen sett fram emot det, så jag knatade dit ombytt och klar kl 18 igår. Men tydligen måste jag ha befunnit mig på fel ställe fast jag trodde jag var rätt för jag hittade inga andra träningsnördar nånstans. Skitsur, trött och frustrerad fick jag alltså bege mig hemåt.

Och därför har jag börjat min egen lilla bootcamp istället, eller snarare streaking.

Idag var jag ute och sprang en liten runda i mitt favoritspår i skogen och det var så skönt så skönt! Mitt enda problem är att hur skönt jag än tycker att det är när jag väl är ute så har jag sjukt svårt att komma iväg. Därför kör jag en liten miniutmaning med mig själv. Jag ska springa minst ett varv i spåret varje dag fram till semestern.

jag på semestern?

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

