En oförskämt bra dag

Jag är inte den som brukar fira min födelsedag med buller och bång, jag är faktiskt glad om någon ens kommer ihåg den (jag själv räknas inte) så idag har jag blivit överraskad flera gånger om. Dessutom har vädret varit helt under-underbart! 25 grader och sol varje dag tack🙂

Till frukost fick jag de för små trosorna, sedan har jag blivit överöst med gratulationer hela dan och till trefikat överraskade mina kollegor mig med en flaska skumpa. Helt underbart!

När jag kom hemfick jag ännu en present av älsklingen och barnen, nämligen denna lilla skönhet!

Nu kan jag dricka espresso till frukost varje dag! *lycka*

Efter en snabb fika åkte vi iväg till Globen och en tur i Skyview, en häftig åktur med utsikt över hela stan, vi såg till och med vattentornet som vi bor granne med (och vi bor låååångt från city).

Och nu sover barnen, jag tittar på Brasilien-Chile medan 150 gram kärlek (aka hängmörad biff) ligger på grillen.

Kan man ha en bättre dag?

Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Låter som en fantastisk dag! Grattis!!

    Svara
  1. Happier new 2011! | Argbuggen

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

