Allt jag behöver

Imorgon är inte vilken dag som helst utan faktiskt undertecknads födelsedag! Min älskade sambo har tjatat och fikat efter vad jag möjligen skulle vilja ha i födelsedagspresent, men det är svårt för jag tycker faktiskt att jag har det mesta jag behöver.

Visst kanske det skulle vara kul med ett litet smycke, eller en ny bok (man kan aldrig få för många böcker) men egentligen finns det inget på min vill-ha-lista just nu.

gulligt armband från kyssjohanna.se, örhängen titanringar.se och senaste Keplerboken från bokus.se

I present till mig själv har jag iofs bokat in ett gratis prova-på-pass på nordic military training. Man ska vara snäll mot sig själv

Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Grattis på födelsedagen!🙂

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

