Femårsjubileum

Firar femårsjubileum som bloggare snart. Shit vad tiden går fort! Men det är riktigt riktigt kul att sitta och läsa gamla blogginlägg. Måste bli bättre på att skriv känner jag, i början bloggade jag jämt, om helt vardagliga meningslösa saker, men det är de inläggen som är de roligaste att läsa.

Här finns mina gamla bloggar

och så nuvarande blogg som jag inte vet om jag gillar eller inte, måste nog byta stilmall iaf.

Tanken har slagit mig att man kanske skulle ta alla blogginlägg och göra dem till en bok. Vore det inte coolt? Anna bloggar 2005-2010 som en slags dagbok. Undrar hur många sidor det skulle bli…

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

2 kommentarer

  1. Det där har jag också funderat på, med boken. Vore jättekul att ha kvar, faktiskt. (Men jag har bara hållit på i fyra år; iofs skulle det bli fem årtal)

    Svara
  2. Haha, jadu, den mängden du…
    Det är synd att min gamla burk kraschade, annars hade jag haft ”Catyas samlade verk 2000-2010”. Awesome!😉

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

