Vuxen!

Nu är jag officiellt tant, eller vuxen (fast jag får fortfarande visa leg på systemet). Jag har nämligen börjat dricka kaffe utan mjölk!

Inte vilket kaffe som helst förvisso, det funkar bara med riktigt god espresso, automatgiftet (funkar ju knappt med mjölk) och vanligt svart kaffe går bort. Idag gick jag således och köpte mig en dubbel espresso på det lokala kaffehaket istället för en latte. Mycket gott får jag säga.

Nu är jag ett steg närmare min resa mot en alldeles egen nespressomaskin.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

