Skolavslutningsshopping

Dricker en kopp kaffe i lugn och ro innan jag tar itu med gårdagens disk. Vi är utan diskmaskin för tillfället och jag LÄNGTAR verkligen efter en ny. Inte för att det är så jättetråkigt att diska men det tar ju sån tid.

Planerna för dagen är att gå på spinning puls och sen leta skolavslutningsklänning till stortjejen som har sitt livs första skolavslutning på fredag! Vart tar tiden vägen? Hon var ju nyss min lilla bebis…

Om jag fick bestämma (vilket jag inte får) skulle jag köpa något sånt här

klänning som är både söt och tuff och grå converse till. Från Nelly.com

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Haha jaa, jag följde ditt exempel.🙂 Tänkte skriva en kommentar här om att du ju startar bloggar på löpande band (lite som barnvagnsavverkningen) men så föll det ur huvet.

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

