Dålig hårdag igår

… eller kanske en dålig jag-dag. Allting kändes bara fel. Kände mig ful fet och ofräsch, och jag tror det berodde på att jag hade på mig ett par jeans som varit stora men som nu sitter som korvskinn. Deprimerande. Måste göra nåt åt min vikt nu alltså.

Men, men idag hoppas jag på en ny bättre dag! Det börjar iallafall br. Jag ska på kurs så jag kan åka hemifrån senare och har tid att duscha och göra mig iordning ordentligt.

Men först: kaffe!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

