Ägg, ägg, ägg

Har sett 1,5 avsnitt av The good wife innan det sa stopp, vill jag se fler så måste jag betala buhu! Och det vill jag ju inte (betala alltså) mennu kurrar  min mage så jag måste gå och lägga mig, även om jag dör av nyfikenhet. Är Will lite kär i Alicia? Jag skulle sätta min middag på det.

Apropå middag, jag har kommit på en ny strategi för att gå ner i vikt (och slippa kurret)

ÄGG!

Jag är säker på att jag äter alldeles för lite proteiner och jag vet att jag är dålig på att äta mellanmål så nu ska jag slå två flugor i en smäll och äta ägg till mellanmål varje dag!

Enda problemet är att jag inte är direkt förtjust i äggula. Kan man pilla ur den eller missar man hela nyttigheten med ägg då? Bäst att fråga nån ägg-expert om det känner jag,

Godnatt!

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

