Skönt avslappnad

Befinner mig fortfarande i nån slags semesterlullighet efter veckan på Gran Canaria. Den var efterlängtad och välbehövd kan jag lova. Jag har inte tittat på nyheter, läst mejl och haft minsta möjliga kontakt med världen utanför balkongen, poolen, flipflopsen och havet. Det var skönt.

Jag känner mig fortfarande helt lugn, ostressad, avslappnad och GLAD… semester is the shit.

Nu ska jag snart göra lite frukost, sen plantering av blommor

Softar på balkongen, snart middag  on Twitpic

jag på vår balkong med havsutsikt

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

