Läst prettobloggar

Ingen nämnd,ingen glömd men nu sprutar det akademikerspråk och tyska filosofer ur öronen på mig så nu måste jag avreagera mig.

Mina mål i livet

1. tjäna så mycket pengar att jag har råd att bygga ett nytt och fint hus, gärna ett sånt här

2. inte fly från allt hela tiden, orka stanna upp och/eller förändra när det inte är precis som jag vill istället för att leta efter något bättre

Se det har inget med mänskligheten, bildningen, vår kollektiva kunskap, det själsliga lidandet eller könstillhörigheten att göra. Jag är så obildad man kan bli🙂, och vissar dessutom upp mitt dallrande fläsk direkt på bloggen.

Jag korrläser inte ens mina blogginlägg – man ska leva on the edge

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Vi har också tittat på Origo. Najs med terrassen och inbyggt garage. Saknar ett sovrum, dock. Men man kanske inte kan få allt…😛

    Svara
  2. Undrar över valet av namn på bloggen.
    Vad är det som gör dej så arg?

    Svara
  3. Anna

     /  april 30, 2010

    Johanna: jag gillar huset horisont bäst, men det saknar ett rum

    3pa2: namnet är detsamma som mitt twitteralias. Hade tänkt använda argbiggan men det var upptaget så jag valde argbuggen. Är inte speciellt arg av mig däremot gillar jag att ifrågasätta saker. Det är ju så man utvecklas och lär sig var man själv står

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

