Den nakna sanningen…

är att när Mollytrollet sover så passar jag på att prova mina sommarkläder. Och jag är faktiskt rätt nöjd med min kropp!

Det finns säkert de som tycker att jag borde skämmas och banta men jag kan inte riktigt se nån anledning till det. Visst skulle jag vilja vara liiite mer vältränad och kanske slippa celluliterna på låren men på det stora hela är jag nöjd, magbullen tycker jag är ganska charmig faktiskt.  Så stäm mig😉

ny bikini från h&m, blekheten hade jag tänkt bota nästa vecka

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

4 kommentarer

  1. lifesdesire

     /  april 29, 2010

    Looking good!🙂

    Svara
  2. Jag tycker inte du har något att skämmas över alls. Fin mage, lagom proportioner. Heja dig!🙂

    Svara
  3. Jag tycker du är jättefin!
    Och lilla lilla putet; underbart!
    Miniput är finare än platt eller storput.

    Svara
  4. Du är asfin ju. :O

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

