Kan det vara våren?

eller börjar jag bli tant? Nu vill jag helt oväntat förvandlas till Sickan Carlsson.

Sickan Carlsson

Jag som alltid är en jeans- och sneakerstjej har plötsligt börjat längta ohämmat efter små söta klänningar, höga klackar och trenchcoats med knytskärp. Eller vad sägs om de här små sakerna jag förälskade mig i? (från tjallamalla)

söt spetsklänning

svart chiffongklänning

trenchklänning

och till en söt klänning skulle jag gärna ha ett par lite tantiga skor med klack, som de här från Vagabond

tantsko

men nu blir det ingen shopping för mig, jag har totalt shopförbud tills jag åker till London nästa helg. Men då har jag planerat in att besöka både absolute vintage och Rokit. Dags för tantmakeover deluxe!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

3 kommentarer

  1. Finns något bättre plagg än en klänning? Det funkar ju alltid och är alltid snyggt och skönt att ha på sig. Vill oxå ha! Tycker nog inte att klänningarna du rotat fram är så tantiga. Om min tonårsdotter skulle ha på sig den översta klänningen skulle hennes pappa undra om hon glömt att sätta på sig byxorna…

    Skorna skulle passa mig perfekt ser jag. Tack för inspirationen.

    Svara
  2. Anna

     /  april 7, 2010

    Varsågod! jag är också väldigt sugen på skorna. Får hålla hårt i plånboken den här veckan😉

    Svara
  1. Karriärmorsan» Blogg-arkiv » Det våras för tanten IT-tjejbloggen

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

