Godmorgon söndag!

Dricker kaffe och tittar på Vasaloppet och tänker att nästa år, då ska jag vara med… Vasaloppet är för mig det första riktiga vårtecknet. Nu är vi precis mellan vinter och vår och vädret är faktiskt helt underbart som det var igår med några minusgrader och strålande sol.

Jag var reggaeänka igår då C var ute på sound i Uppsala och Lea har sovit hos farmor och farfar i natt så det var en tyst och lugn kväll. Hade tänkt hyra luftslottet som sprängdes men TV:n ville inte som jag så det kanske blir ikväll om Teliaboxen är mer vänligt inställd till mig då.
Nu blir det lite frukost, sen tänkte jag ta Molly på en långpromenad i det härligt våriga vädret, hoppas solen visar sig lite mer bara.
Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

