Kaosdagar

Vab, vab, vab…. barnen är ständigt sjuka verkar det som och varje sjukdag är en dag som rubbar alla rutiner kring både mat och träning. Men ikväll har jag iallafall bokat in ett spinningpass. Första den här veckan.

Jag har satt upp två mål på funbeat, det ena är att träna tre pass i veckan och nu när jag har haft gröna staplar (nått mitt mål!) två veckor i rad vill jag inte sabba det, trots sjukdomar.

Det andra målet är att springa 5 km varje vecka, om jag kommer nå det är väl lite mer tveksamt,  jag drar mig för att ge mig ut i snö och kyla även om det är skönt när man väl kommit iväg.

Nu är det dags att byta blöja

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

