Ragnarök?

Hos oss har det slutat snöa (för tillfället) men Catya rapporterar att de har en vägg av snö borta i Knivsta, så jag väntar bara på att ovädret ska slå till.

Enligt vissa är det tydligen jordens undergång på väg och med tanke på jordbävningskatastrofer, snökaos och stormar så kan man ju undra?
Men jag håller stånd och drömmer om sommarens värmekoma då ingen kommer orka göra nånting och tidningarna rapporterar om bästa boxvinerna och bantningstips för att komma i bikinin på en vecka.
Och på tal om sommar så måste jag börja öva mig på att gå i höga klackar (lite svårt när det är is och vattenpölar ute bara) för jag är sugen på att glida omkring i ett par såna här på semestern.

Highland SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Jaa, öva! 😉

    Svara

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

