Gäsp

Så var det måndag igen. Men jag är ändå inte såååå trött som jag hade räknat med efter härliga 5,5 timmars sömn. Varför lär jag mig aldrig att gå och lägga mig i tid?

Men jag blir lite trött av att titta ut genom fönstret. Iofs har jag hellre snö och kallt än alternativet (slask och grått) men man blir inte direkt sugen på att gå ut.
Just nu drömmer jag om våååår och ett par snygga rumplyftarjeans
de här från Rock and republic hade inte suttit fel, men närmare 3000 spänn för ett par jeans??
bild från bubbleroom
Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Roligt med blogg | Radhusmorsan

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

