Extremt förutsägbar

Så och då roar jag mig med att göra personlighetstest på nätet och jag får alltid utan undantag samma resultat. Gud vad tråkig jag måste vara!
Jag har ju iallafall rätt jobb till min personlighetstyp

Din personlighetstyp:
Tystlåtna, idealistiska tänkare. Vill tjäna mänskligheten. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade så länge de inte upplever att någon av deras grundläggande värderingar hotas. Oftast begåvade skribenter. Kvicktänkta, med förmåga att se nya möjligheter. Vill förstå och hjälpa andra.

Testet finns här… av ren nyfikenhet. Vad fick du för resultat?

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

