Dagens shopping

jag, träningsoverallen och en hel del av mitt fula kök

Tog en tur upp till centrum för att inhandla nya skor till lillbollen och nånting uppiggande till mig. (Jag har mens är på jävligt dåligt humör och känner mig blekfet och vidrig)
Det blev ett rosa underställ och en träningsoverall. Träningskläder är det enda jag möjligen kan känna mig lite snygg i nuförtiden. Hade jag vågat hade jag haft det till jobbet också.
Och på tal om blekfet. Imorgon ska jag in till stan och fota mig på The studio tillsammans med två andra tjejer. Good luck säger jag bara. Tur att de inte har köptvång på bilderna.
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

