Väggord


Sitter och kikar på styleroom och en sak som stör mig är alla dessa väggord som poppar upp på alla möjliga ställen. Otroligt fåniga talesätt eller ännu värre latinska ordspråk som bara får mig att vilja sjunka genom jorden.

Jag fattar att folk tycker det är snyggt eftersom de finns överallt men jag fattar inte riktigt vad det är som är så fint. Jag skulle kräkas av att vakna upp till ett Carpe Diem eller ett käckt kärlek i sovrummet. Usch!

Antingen är det så att folk faktiskt

  1. tycker de är snygga
  2. blir glada av cheesy ordspråk
  3. har otroligt kass smak

jag gissar på det sista

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

