Dagens foto

Nu när jag äntligen fått min efterlängtade invite till google Wave försöker jag lära mig allt på så kort tid som möjligt (som vanligt alltså).

Mitt första projekt var att starta vågen dagens foto, där jag (och förhoppningsvis några till) lägger upp ett foto om dagen. Så har du wave, lägg in ditt foto här!

Mitt foto för dagen blev mina nyinköpta vinterskor. Jag ska premiäranvända dem imorgon

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

