Summertime – and the living is easy

Eller…. man kan ju iallafall låtsas att det är nåt annat än regntunga skyar ute.
Efter en hel dag hemma med Molly är jag helt slut. Iofs var jag inte helt pigg från början även om febern verkar ha gett med sig men med en unge som tycker att det roligaste som finns är att:
1.riva i allt som är av papper
2. klättra på allt som går att klättra på
… är jag redo att kasta in handduken

Fick SMS om att mitt h&m paket hade kommit så jag packade ner Molly i vagnen och tog en promenad upp till centrum. Allt var snyggt utom ena linnet som var gjord i nåt läskigt polyestermaterial. Klänningen var underbar! Luftig och sval, kanske lite väl böljande kring fötterna men det blir nog bra med mina platåsandaletter till. Vad sägs, hiss eller diss?


min gråbleka uppsyn beror på att jag är sjuk (och att det är mitten av november)

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

