Uppenbarligen…

funkade gårdagens träningspass för jag har ont i följande muskler

  • framsida lår
  • baksida lår
  • rumpa
  • triceps
  • axlar
  • mage

Jag gick på Bootcamp som trots det lovande namnet inte var något annat än vanlig cirkelträning. Dessutom i par *brrr*. Jag avskyr att träna i par eftersom jag

  1. alltid tränar själv
  2. har lite issues när det gäller kroppskontakt, särskilt nära och svettig kroppskontakt med folk jag inte känner

Dessutom är det svårt att ta ut sig ordentligt när man tränar med en helt okänd människa eftersom man måste följa den andres rytm som väldigt sällan stämmer överens med ens egen. Så jag var faktiskt rätt besviken efter gårdagens pass eftersom jag inte tyckte att jag fick ut så mycket av det.

Men tydligen fick jag träningsvärk iallafall

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

