Träningsglädje!

Sedan jag drabbades av den där maratonförkylningen har det blivit lite si och så med träningen men nu när jag är helt återställd tänkte jag sätta igång igen med ett nytt schema. Eftersom jag har gått med i jogginggruppen måste det förstås bli två joggingpass i veckan men lite mer kan jag nog klämma in.

Såhär hade jag tänkt mig:

Tisdag: lunchspinning
Torsdag: 5 km löpning
Lördag: 5 km löpning
Söndag: spinning puls

egentligen skulle jag behöva lägga in ett styrkepass också men jag vet inte var. Jag vill ju inte skippa söndagsspinningen som är mitt favoritpass… kanske ska testa bootcamp på söndag istället

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

