Den glada kocken


Jag gör mig verkligen inte på bild men glad är jag iallafall

Eftersom jag varken är naken eller arg får jag gå under alias ”den glada kocken”. Idag är det nämligen jag som lagar helgens kulinariska höjdpunkt (oftast är det älsklingen) och idag blir det Blackened chicken med grillade grönsaker, majs och klyftpotatis.

potatisen är skalad, inoljad och saltad

kycklingen ligger och drar i cajunmarinaden

grönsakerna (läs paprikan) får marinera i lite honey chipotle BBQsås


och så lördagsölen!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

