En liten uppdatering

Egentligen är jag för trött för att skriva ett blogginlägg men jag vill ändå visa att jag lever (för er som inte följer mig på Twitter)

Idag gjorde jag en liten utflykt till Kista för att delta på en massa intressanta föreläsningar, bland annat några om epostmarknadsföring som var riktigt spännande.

Men nu är jag så trött så jag ser i kors, mitt ena öga rinner (och har runnit hela dan) och det enda jag vill är att gå och lägga mig. Ska nog ta en dusch först bara…

Imorgon kanske jag orkar skriva det där inlägget om kroppen, just nu känns den lite skröpplig.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

