I väntan på bättre tider

Tydligen ska man inte träna när man har ont i halsen och ärligt talat så känner jag mig inte helt pigg idag heller även om jag har lyckats masa mig iväg till jobbet (har så otroligt mycket att göra nu när jag har varit borta 4 dar!).

Så kvällens 90-minutersspinning blev inställd och jag får roa mig med att planera min träning istället för att utföra den. Just nu har jag planerat att köpa ett par sjukt snygga terränglöparskor för 1200 spänn. Sen är jag också riktigt sugen på ett sånt där Nike+ set som man stoppar i skon och sen kan man registrera allt ifrån puls till medelhastighet och förbränning. Jag skulle lätt kunna köpa på mig träningsprylar för flera tusen.

Varför ska det vara så dyrt med träningsgrejer?? (och nej, jag är inte sponsrad av Nike, jag är bara en sucker för produktplacering och tycker deras grejer är snyggast)

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

