Söndagmorgon…

och idag blir det en tur till hem- och villamässan. Jag erkänner att jag är en sån där trist hemmapulare á la Ernst Kirsteiger och jag älskar det! Alltså är mässor av det slaget roligare än Gröna Lund i min värld, iallafall så länge man slipper ha barn med sig. Och dem lämnar vi hos farmor och farfar så allt är frid och fröjd.

Förkylningen sitter fortfarande i men nu är det bara lite snor och hosta och ingen huvudvärk eller kroppsvärk så jag ska nog kunna gå och smitta ner halva Enskedes barnfamiljer med mina basilusker *illvillig*.

Nä, dags att duscha så man kommer iväg nån gång.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

