Nu är det officiellt

Jag HAR svininfluensan! Iallafall enligt tanten på vårdguiden. Någon riktig diagnos kan ju förstås inte ställas eftersom jag numera är i karantän och absolut inte får gå till vårdcentralen.

Så planen för dagen är att ligga ner så mycket som möjligt (får ont i kroppen när jag rör mig) titta ikapp alla bra TV-program jag missat i veckan (tur att man har play direkt i digitalTVboxen). Försöka lista ut hur twingly channels funkar, sörpla lite soppa och tycka synd om mig själv för att jag missade dagens lerinpackning.

Men först: sova

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

