Akut kris!

Nu befinner sig mitt hår i nån slags akut frisyrkris. Med tanke på att jag inte har klippt mig sedan i mars så är det kanske försåeligt. Tyvärr brände jag nästan alla mina pengar när vi var i London så nån bra klippning har jag inte råd med. Eller finns det nån därute som kan ge mig ett bra budgetfrisörtips?
Frisörerna i Haninge C  går jag inte till igen sedan förra gången då jag såg ut som en öststatsprostituerad i huvet.


ge mig det här?

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

