Tre saker jag INTE kommer ha på mig i höst

Utmanad av kära Stina måste jag ju förstås lista tre plagg som inte kommer hitta in i min garderob.

1. metallic-leggings

korta, tjocka ben och glansiga leggings är verkligen ingen hit. Sorry Gina

2. Lårhöga stövlar

I vanliga fall får jag inte ens stövlarna över vaderna, att  försöka få dem över låren vore ju också  en syn. De här är från topshop

3. Volanger och krås
Lolita Blouse SEK 1549, Ra-Re - NELLY.COM
det får mig att se ut som en tjock tant. Den här kommer från Nelly.com

Istället kommer jag ha på mig
… tjocka mysiga koftor
… smala mörka jeans
… fårskinnstofflor

jag i min tur utmanar CatyaTove och Johanna

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

