Note to self: jag vill inte ha fler barn

jag vill inte ha fler barn
jag vill inte ha fler barn
jag vill inte ha fler barn

När jag ser någon liten gosig nyföding eller supersnygg mamma med kula ska jag tänka på hur det är i verkligheten. Att vara hemma med en grinig ettåring och en uttråkad sexåring är nog så nära skärselden man kan komma (och dessutom var jag aldrig snygg som gravid, jag såg ut som en fet Måns Möller).

Det ska bli såååå skönt att jobba nästa vecka

Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

