Packar

Imorgon drar vi till Eskilstuna och Parken zoo och sedan åker vi vidare mot Halmstad. Jag vet inte riktigt hur många dagar vi blir borta, det beror på vädret och hur länge jag står ut med mina föräldrar ha ha. Så nu har jag slängt ner halva garderoben i resväskan. Man måste ju vara helgarderad.

Passar på och rensar garderoberna samtidigt som jag städar så nu har jag högar med babykläder som jag inte riktigt vet var jag ska göra av dem. Nåton som är sugen på flickkläder från typ strl 62 och uppåt?

Nu shoppinglista

* blöjor
* välling
* barnmat
* postafen
* regnjacka

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

