Äpplet faller inte långt…

…eller hur var det?

Dagens konversation i bilen på väg hem från Bauhaus

Lea: Jag vill hoppa!
Jag: Hoppa? Men vi har ju inte plats för någon studsmatta på gräsmattan…
Lea: Nej inte hoppa, HOPPA!
Jag: vaddå hoppa?
Lea: ja, Linnéa brukar hoppa
Jag (fattar ingenting): vad gör hon då?
Lea: ja typ som i en galleria
Jag: aha! SHOPPA!
Lea: jag sa ju det…
Jag: men vi har ju precis shoppat på Bauhaus
Lea: nej såna grejer shoppar man inte
Jag: vad shoppar man då?
Lea: ja som typ tjejgrejer
Jag: vad är det då?
Lea: skor!

Förresten är det REA på have2have. Lämpligt va? Vad tycks om de här?

  

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

