Ny vagn (igen)

Jag är lite knäpp med mina vagnar.Först hade jag en Bugaboo som jag sålde eftersom jag tyckte den var lite för kylig och fastnade så fort man gick på underlag som inte var helt slätt, ganska irriterande.
.
Då köpte jag en begagnad Emmaljunga city cross ( i toppskick!) som jag älskar, enda problemet är att den är rätt stor och knappt får plats i bakluckan på bilen.

Igår plockade jag alltså fram vår gamla Brio race som jag hade tänkt använda som shoppingvagn, bara för att inse att den inte är i så bra skick som jag trodde så den får nog åka iväg till tippen.

Har letat runt lite på nätet och kollat vagnar men jag vill inte ha en skramlig plastig sulky men ändå en vagn som är liten när man fäller ihop den. Fastnade för en quinny buzz  och sen hittade jag en på blocket så nu har jag ringt och sagt att vi tar den. Ska åka och hämta ikväll. Spännande!

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

