Inspirerad

Istället för att göra nåt vettigt med min tid sitter jag och läser bloggar (men jag har faktiskt jobbat lite också). Efter att ha sett bilder från Formex blev jag inspirerad och insåg att Stockholm furniture fair inte är alltför långt borta. Så nu har jag gett mig själv shoppingförbud till dess iallafall ha ha…

Inspirerande Fomexbilder hittar ni bland annat på
Inredningsbloggen
Little miss fix it
Perlan
Designe

Åh vad inredningssugen jag blev nu! Kanske dags att sätta igång med hallen igen?

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

