Dagens härligaste

Fredagar är min vägdag och den här veckan hade jag gått ner 0,5 kg. Helt ok, men det bästa är midjemåttet som minskat med 3 cm sedan sist jag mätte. Sedan Augusti har midjemåttet minskat med hela 14 cm!! (fast jag har fortfarande putmage).
Det enda sorgliga är att mina jeans inte alls sitter bra längre (jo smaljeansen sitter ok men mina nya är sorgligt stora i midjan). Jag tror jag ska fira mammafläskets bortgång med en liten klippning. Håll tummarna för att det blir bättre än förra gången.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

