Nyss hemkommen från gymmet

Körde mitt första mammababy-pass på gymmet i Tyresö och det var skitkul! Jag skulle helt klart kunna träna varenda dag om det gick. Men nu får jag nöja mig med tisdagar och torsdagar. Längtar redan efter nästa pass, men jag MÅSTE ha nya träningskläder. Man kan nog säga att jag har en liten craving där. Ska tvinga med älsklingen till Länna sport nån dag så jag får prova lite nya skor. Men jag behöver faktiskt nya skor.

Träningskläder har jag ju men visst måste man börja den nya terminen med nya toppar, byxor, svettband och en rosa vattenflaska? Jo, det måste man nog…
 

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

