Dåliga frukostvanor

Idag tog det tid att få till nån frukost. Jag är verkligen inte hungrig på morgonen. I vanliga fall äter jag yoghurt eftersom det är hyfsat lätt att få ner och inte så jobbigt att fixa till, men idag var yoghurten slut och jag fick inte till nån frukost förän vid åtta (gick upp kl 6). Det blev två wasa sport med keso och skinka.  I minsta laget kanske.

När vi hade lämnat storasyster på dagis lade jag mig på golvet i vardagsrummet och körde lite Core efter I-forms DVD. Satan vad otränad jag var! 40 minuter körde jag men sen kom lilltjejen till undsättning eftersom hon var hungrig. Nästa gång ska jag banne mig orka igenom hela 45-minutersprogrammet (nivå1). Magen som alltid har varit min styrka. Innan kunde jag ju göra massor med crunches men nu klarade jag knappt nånting. Får väl skylla på graviditeten + obefintlig träning där…

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

