Snorig helg

Min ledighet började inte helt optimalt eftersom jag blev dunderförkyld i helgen😦. Trodde först det var pollenallergi men sen fick jag ont i halsen och världens värsta snorflod så nu lever jag på panodil och otrivin. Men jag ska iallafall lägga in några av helgens bilder.

Fredag:
  

dagens outfit sista dan på jobbet, fina blommor och en bok fick jag från mina snälla jobbarkompisar.Tack!

Lördag:
 

piggade upp mig själv med lite hallon och björnbärspaj, till middag blev det grillad entrecote

Söndag:
 

lite söndagsläsning, mina planterade perenner verkar ta sig

Nu ska jag lägga mig och läsa boken innan jag tar itu med mina "att-göra-grejer".

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

