Jag vill heeeeem!!

uscha! Istället för att åka hem och lägga mig i soffan ska jag gå på ett tre timmar långt info-möte för nya företagare. Bäst att det är riktigt bra för jag känner verkligen inte för det :(. Jag hatar att göra måste-saker på eftermiddagen.  Andra människor må vara extremt morgontrötta. Själv är jag extremt eftermiddagstrött… allvarligt alltså. Jag tror jag skiter i det och går en annan gång…

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

