Välkommen till mitt tråkiga liv

Igår såg jag fram emot ett dubbelavsnitt av Greys Anatomy – jag orkade inte ens igenom det första innan jag somnade i soffan.

På jobbet har jag massor med roliga saker att göra – men ingen som helst lust. Det känns mer motiverat att äta en tallrik kall gröt än att skriva någonting, över huvudtaget.

Jag har precis satt i mig en påse lösgodis och har nu ont i magen.

På måndag ska jag på spa. Men jag skulle mycket hellre ligga hemma i min säng, läsa böcker och äta clementiner.

Jag är lika social som en amöba. Tycker att de flesta människor är jobbiga, i vägen och luktar illa.

Om jag inte äter varannan timme blir jag arg, sur och grinig.

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

