Nedräkning

bara den här veckan kvar då, sen börjar det underbara livet som student igen.
Jag hoppas verkligen att jag klarar mig igenom den här dagen utan att kollapsa (ja det finns risk för det, i fredags var det nära, då började världen låta underligt genom mitt värkande huvud).
Man kan inte ha ett jobb som är mer fysiskt krävande än man klarar av *suck*
jävla posten!
När jag tänker på att gå och jobba får jag inte jobbångest, jag blir bara förbannad…

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

