Nytt liv på G

Älsklingen går och oroar sig över sin mullighet så jag tänkte att jag skulle hjälpa honom på traven och stödbanta lite. Eller, nja, lägga om mina kostvanor. När jag väl började tänka på det blev jag rätt tänd på idén så nu är planen att gå ner 6 kg. Fast hur ska jag veta när jag har gått ner 6 kg? Jg har ju ingen våg.
Men älsklingen kanske införskaffar en?

ja, ja…. såhär ser planen ut (snodd från senaste numret av i form)

* mer frukt och grönsaker
* mer fullkorn
* regelbundna måltider (MED en ordentlig frukost inräknad)
* mer regelbunden träning

Ja, ja…. det kommer bli så bra så. Ser framför mig hur vi varje lördag promenerar ner till rudan för varsin joggingrunda och lek med dottern…. i snygga träningskläder och med bra humör… hrm.

Jag glömde: mer fisk! vi äter aldrig fisk

Tidigare inlägg
Följande inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

