Åh så skönt!

Varför kommer jag inte iväg och tränar oftare?
Jag älskar att träna ju!
Det var kul, skönt och jättehärligt. Enda tråkiga var att passet tog slut alldeles för fort.
Nu känner jag mig stark, snygg och glad! En endorfinkick gör susen. Det måste vara bättre än alla antidepressiva medel i världen.
Och nästa gång jag tänker att jag inte hinner träna för att jag har så mycket annat att göra ska jag tänka på hur mycket mer effektiv och kreativ jag blir av ett träningspass.

Nu ska jag skriva lite mer på min uppsats.

Tidigare inlägg
Lämna en kommentar

Kommentera

  • Arkiv

  • Kategorier

  • Meta

